سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور:

مشارکت قوی‌ و پرشور، رقابت واقعی ، سلامت حقیقی و امنیت کامل

کد خبر : 21771
چهارشنبه 2 اسفند 1402 - 14:44
بسیج

سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور به مناسبت ایام انتخابات و روز 11 اسفند ماه بیانیه ایی را با متن زیر صادر نمودند.

به گزارش پایگاه سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور ، این سازمان به مناسبت ایام انتخابات و روز 11 اسفند ماه بیانیه ایی را با متن زیر صادر نمودند.

 

بسمه تعالی


«إِنَّ اللّهَ یَأْمُرُکُمْ أَن تُؤدُّواْ الأَمَانَاتِ إِلَى أَهْلِهَا» /نساء ۵۸

 

سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور ضمن تشکر و قدردانی از حضور پر شور و عالمانه کارگران ، بازنشستگان ، تعاونگران و کارفرمایان این جامعه بزرگ کار و تولید در راهپیمایی 22 بهمن 1402 و جشن بزرگ پیروزی انقلاب اسلامی اعلام می دارد انتخابات ۱۱ اسفند  بسیار مهم، تعیین‌کننده و زمینه‌ساز تحول است. ان شا الله بستر مناسب ظهور آقا و مولایمان حضرت ولی عصر عج ایجاد شود.  

اینک همه ما در آستانه برگزاری انتخابات قرار گرفته‌ایم. جمهوری اسلامی ایران از آغاز تا به امروز، زنده بودن و پویایی خود را مرهون خداباوری، مردم باوری و خودباوری یافته است و بدون استثناء هر موفقیتی که رقم زده می‌شود، هر عزتی که حاصل می‌گردد و هر تلاشی که در عرصه‌های مختلف علم و فناوری، نظامی، سیاسی، اجتماعی و ... به ثمر می‌نشیند، محصول این اعتقاد ارزشمند است که حضرت امام روح الله(ره) آن را در کالبد اجتماع مسلمین جهان دمید.

 11 اسفندماه، روز عمل به وصیت مؤکَّد بنیانگذار جمهورى اسلامى حضرت امام خمینى‏(ره) است که شرکت در انتخابات را وظیفه شرعی آحاد مردم دانسته و همواره بر شرکت در انتخابات سفارش کرده و میزان را رای ملت می دانستند.

ما اعلام می داریم امروز کارگر زنده است، پر انگیزه است  ، هرچند مشکل اقتصادی داریم و علیرغم وجود همه مشکلات، در بین جوانان و جامعه بزرگ کار و تولید امید زنده است. 

ما جامعه بزرگ کار و تولید، بازنشستگان و تعاونگران ، خود را برای برگزاری انتخابات به بهترین شکل یعنی همراه با ۴ خصوصیت «مشارکت قوی‌ و پرشور، رقابت واقعی ، سلامت حقیقی و امنیت کامل» آماده می کنیم  و اعتقاد راسخ داریم عدم وجود انتخابات موجب برقراری دیکتاتوری یا هرج و مرج و ناامنی و اغتشاش می شود. 

به کسانی که به اشکال مختلف مردم شریف ایران اسلامی به ویژه کارگران عزیز را از حضور در انتخابات دلسرد می‌کنند، اعلام می کنیم انتخابات تنها مسیر صحیح و حقیقی است که می‌تواند حاکمیت ملی مردم را تأمین کند و در ادامه ایجاد امنیت را به ارمغان آورد که در کشور زمینه‌ساز پیشرفت علمی، شکوفایی اقتصادی و حل مشکلات گوناگون اقتصادی، سیاسی و فرهنگی خواهد بود.

سازمان بسیج کارگری و کارخانجات از مردم شریف ایران اسلامی و بویژه کارگران، کارفرمایان، بازنشستگان و تعاونگران عزیز دعوت می کند تا با شرکت و انتخاب آگاهانه در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و انتخابات میان دوره ای مجلس خبرگان رهبری با خانواده و جوانان خود حضور یابند.

 بی‌تردید حضور پرشور و حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای در انتخابات روز جمعه، می تواند سیلی محکم دیگری به آمریکای تروریست و جنایتکار و ایادی استکبارش و نویدبخش مجلسی معظم، مقتدر و درخور شایستگی‌های ملت ایران باشد.
مردم بصیر ایران اسلامی در روز 11 اسفندماه نشان مى‏دهند که در راه حفظ و حراست از نظام اسلامى، همواره مصمّم، با نشاط و متحد بوده و همانگونه که رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه‏اى (مدظله العالى) تأکید فرموده‏اند، همه کسانی که دوستدار اسلام، انقلاب، نظام اسلامی و ایران هستند باید در انتخابات شرکت کنند و انتخاب خوب و درست انجام دهند.

 

ارسال توسط : سید خبرنگار
بازدید
دیدگاه