به همت سازمان بسیج کارگری سپاه فجر استان فارس

نشست هم اندیشی مسئولان استان در مناطق محروم برگزار شد

کد خبر : 361
یکشنبه 12 مرداد 1393 - 12:52

به گزارش پایگاه اینترنتی سازمان بسیج کارگری : نشست هم اندیشی مسئولان استان در مناطق محروم در قالب طرح حر 1 روز پنجشنبه با حضور دکتر قادری نماینده محترم مجلس و آقای مختاری مدیر کل اداره تعاون ، کار و رفاه اجتماعی فارس و به همت سازمان بسیج کارگری استان فارس برگزار گردید.

نشست هم اندیشی مسئولان استان در مناطق محروم در قالب طرح حر 1 روز پنجشنبه با حضور دکتر قادری نماینده محترم مجلس و آقای مختاری مدیر کل محترم اداره تعاون ، کار و رفاه اجتماعی فارس و به همت سازمان بسیج کارگری سپاه فجر استان فارس و به میزبانی ناحیه احمد بن موسی (ع) در حسینیه ولی عصر شهرک مهرگان (محله شرغان) شیراز برگزار گردید.

در این نشست که با حضور جمعی از کارگران و کارفرمایان ، اعضای شورای محل و عموم مردم ادامه یافت، حاضرین به بیان دغدغه ها مشکلات و کمبود های محله های شرق شیراز علی الخصوص محله شرغان شیراز پرداختند.

سپس دکتر قادری از طرح های پیشنهاد شده به دولت و طرح های در حال اجرای اخیر در استان و شهر شیراز از جمله اتصال راه آهن شیراز به کرمان و بندر عباس ، احداث پالایشگاه دوم شیراز در منطقه شرق شیراز احداث بیمارستان احمد بن موسی (ع) در شرق شیراز و... و پیگیری مشکلات این منطقه را در برنامه های خود اعلام نمود.

در ادامه آقای مختاری مدیر کل اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی فارس از اجرای کلاس های آموزشی مهارت و مشاغل رایگان در مناطق محروم و اعطای تسهیلات در قالب طرح های اشتقال زایی خبر داد.

سپس حاضرین با طرح سوالات دیگر مشکلات خود را در زمینه ی اشتغال ، زیر ساخت های شهری ، نبود امکانات و غیره مطرح نمودند که مسئولان نیز پاسخگویی مجدد داشتند.

در پایان مردم این گونه جلسات را بسیار مثبت ارزیابی نمودند و اظهار رضایت داشتند و امید وار به پاسخگویی دیگر مسئولان استان و شهر شیراز و حضور در اینگونه محلات بودند و از مسئولین سپاه تشکر ویژه داشتند که باعث حضور مسئولین در این محله شده اند.

ارسال توسط : مدیر فنی
بازدید
دیدگاه