با حضور سرگروه‌ها و مربیان پایگاه‌ها:

همایش فصلی حلقه های صالحین حوزه سایپا برگزار شد

کد خبر : 345
پنجشنبه 22 خرداد 1393 - 14:11

این مراسم با حضور سرگروه‌ها و مربیان حلقه‌های صالحین پایگاه‌های حوزه سایپا در سالن همایش‌های شرکت سازه گستر برگزار شد.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج کارگری کشور، این مراسم  با حضور سرگروه‌ها و مربیان حلقه‌های صالحین پایگاه‌های حوزه سایپا در سالن همایش‌های شرکت سازه گستر برگزار شد.

در ابتدای این مراسم مشکاتی مربی نمونه حلقه های صالحین تهران بزرگ در سال 92، ضمن تبریک فرارسیدن ایام مبارک نیمه شعبان، پیرامون سبک زندگی اسلامی و قرآنی سخن گفت.

 

همچنین بازدار به نمایندگی از اعضای حلقه صالحین "همدلان عاشورا"، حلقه نمونه تهران بزرگ، در خصوص فعالیت‌های این حلقه توضیحاتی ارائه داد.

وی گفت: سال‌ها قبل از تشکیل شجره طیبه صالحین در بسیج، نشست‌هایی در پایگاه و شرکت داشتیم که وقتی این حلقه‌ها بعنوان یکی از مهمترین ماموریت‌های بسیج مطرح شد این جلسات به صورت منسجم تری برگزار شد.

بازدار افزود: به قول سردار سرافراز شهید حاج محمد ابراهیم همت:"راه میروید برای رضای خدا باشد، حرف می زنید برای رضای خدا باشد" و ما آموختیم که اگر اخلاص داشته باشیم و مقصودمان عوام فریبی نباشد خدا هم کمک می‌کند.

همچنین در ادامه این نشست مهندس یعقوبی معاون بازرسی شرکت سازه گستر ضمن ابلاغ پیام خوش آمد مدیرعامل شرکت سازه گستر به سرگروه‌ها و مربیان حلقه‌های صالحین شرکت کننده در این نشست افزود: امیدواریم بتوانیم در پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران سهیم باشیم.

یعقوبی گفت: انتظار می رود با توجه به این که امروز در جنگ اقتصادی هستیم حلقه های صالحین طرح‌ها و ایده‌های خود را بصورت تخصصی با مدیران کارخانجات و شرکت‌ها مطرح نمایند، تا از میان این طرح‌ها ایده‌هایی برای صرفه جویی میلیاردی و پیشرفت کارخانجات کشور پیدا شود.

گفتنی است علیرضا عرب عامری مسئول تربیت و تعلیم بسیج کارگری تهران بزرگ سخنران بعدی این نشست بود.

وی که در موضوع امید و یاس و نقش آنها در زندگی سخن می‌گفت افزود: بسیجی یعنی با دست خالی معجزه کردن و امروز نیز در کار فرهنگی با دست خالی می توانیم معجزه کنیم.

عرب عامری تصریح کرد: یاس و نامیدی از گناهان کبیره است و اصلی ترین علتی که امروز باعث شده در بعضی از زمینه هاپیشرفت نکنیم یاس و نومیدی است.

وی افزود: کسی که باعث نا امیدی دیگری شود گناه کبیره انجام داده است و ما موظفیم امید به جامعه تزریق کنیم زیرا انسان به امید زنده است.

در پایان این همایش سوالاتی از سوی سرگروه‌های حلقه‌های صالحین مطرح شد که حجت الاسلام عرب عامری به پرسش‌های حاضرین پاسخ داد.

ارسال توسط : مدیر فنی
بازدید
دیدگاه