مسئول بسیج کارگری زرقان:

هیئت‌های قرآنی در کارخانجات زرقان راه اندازی می‌شود

کد خبر : 343
دوشنبه 19 خرداد 1393 - 12:53

صادقی از راه اندازی هیئت های قرآنی در جامعه کار و تولید این شهرستان خبر داد و گفت: تاسیس دارالقرآن در کارگاه ها و کارخانجات سبب گسترش فرهنگ قرآنی در جامعه کارگری است.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج کارگری کشور از خبرنگار بسیج کارگری در فارس، محمد رضا صادقی مسئول بسیج کارگری زرقان از راه اندازی هیات های قرآنی در جامعه کار و تولید زرقان خبر داد و گفت: تاسیس دارالقرآن در کارگاه ها و کارخانجات سبب گسترش فرهنگ قرآنی در جامعه کارگری است.

صادقی در نشست ائمه جماعت کارگاه های منطقه ضمن اشاره به اهداف راه اندازی هیئت های قرآنی، نشر و گسترش فرهنگ انسان ساز و انس با قرآن کریم را از جمله مهمترین آثار این فعالیت فرهنگی عنوان کرد.

وی با تاکید بر برنامه ریزی برای هدایت و ساماندهی فعالیت های قرآنی در جامعه کارگری زرقان افزود: برای گسترش فعالیت های قرانی در جامعه کار و تلاش زرقان باید دارالقرآن ها در کارگاه ها و کارهخانجات منطقه تاسیس وگسترش یابند.

صادقی اضافه کرد: رسیدن به این هدف با همکاری ائمه جماعت کارگاه های منطقه و شناسایی وارتقای سطح نیروهای قرآنی جامعه کار و تلاش و همچنین تشویق وترغیب جامعه هدف به آشنایی با انس قرآن کریم امکان پذیر است.

ارسال اهداف و وظایف هیئت های قرآنی به کارگاه ها و ارسال فرم تشکیل هیئت های قرآنی در کارگاه های منطقه از جمله مصوبات این جلسه بود.

ارسال توسط : مدیر فنی
بازدید
دیدگاه