روابط عمومی‌ها خط مقدم دفاع از دستاوردهای نظام هستند

کد خبر : 20258
چهارشنبه 27 اردیبهشت 1402 - 08:20
روابط عمومی

 مدیر روابط عمومی سازمان بسیج کارگران و کارخانجات هرمزگان  گفت: روابط عمومی‌ها خط مقدم دفاع از دستاوردهای نظام و بیان کارآمدی آن درزمینه‌های مختلف هستند. 

به گزارش  امور ارتباطات سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان هرمزگان عماد یگانه دوست امروز در یک گفت‌وگوی رسانه‌ای اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین اولویت‌های کشور معرفی درست دستاوردها و برکات نظام جمهوری اسلامی ایران است که دشمن با بزرگ‌نمایی برخی نقاط به دنبال ناکارآمد جلوه دادن است.

 

وی افزود: روابط عمومی‌ها در این زمینه در خط مقدم قرار دارند تا به شکل هنرمندانه‌ای خدمات و اقدامات صورت گرفته در حوزه تخصصی خود را به مردم منتقل کنند.

 

این فعال رسانه‌ای هرمزگان با بیان این که فقدان اطلاع‌رسانی درست از سوی روابط عمومی‌ها سبب زمین‌گیر شدن رسانه‌ها در این عرصه نیز می‌شود، خاطرنشان کرد: خودباوری در نسل جوان امروز از طریق بیان توفیقات نظام در مسیر خودکفایی ملی ایجاد شود که بار اصلی آن بر دوش روابط عمومی‌ها است که خوراک مناسبی را در اختیار رسانه‌ها قرار دهند.

 

یگانه دوست ادامه داد: در تمامی حوزه‌های عمومی و تخصصی در کشور دستاوردهای بزرگ و افتخارآفرینی وجود دارد که به آنها کمتر پرداخته شده و متأسفانه فعالیت‌های عمرانی و اقتصادی کلان کشور، پیوست رسانه‌ای ندارد و همین موضوع سبب شده تا خدمات و دستاوردهای نظام به خوبی بیان نشود.

 

وی ابراز امیدواری کرد که ساختار روابط عمومی‌ها در ادارات و دستگاه‌ها جدی‌تر گرفته شود تا بتوانیم از این طریق به رشد ظرفیت‌های کشور کمک کنیم.

ارسال توسط : مدیریت رسانه و…
بازدید
دیدگاه