در استان زنجان صورت گرفت:

با روحیه جهادی و انگیزه بالای بسیجی می‌توان بر مشکلات غلبه کرد

کد خبر : 20821
چهارشنبه 22 شهریور 1402 - 13:04
بسیج

مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور با بیان اینکه با روحیه جهادی و انگیزه بالای بسیجی می‌توان بر مشکلات غلبه کرد گفت: با کار جهادی و شبانه روزی فعل توانستن را صرف کردیم و با نگاه تحولی و هوشمند توانستیم تحریم‌ها را بی‌اثر کنیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور ؛ حمید رضا الله بداشتی در آیین اعطای نشان اقتصاد مقاومتی که در سالن ولایت سپاه استان زنجان با حضور مسئولان سپاه استان و مدیران کل ادارات و کارخانجات برگزار شد اظهار داشت: با روحیه جهادی، توان و انگیزه بالای بسیجی و مدیران متعهد می‌توان مشکلات را حل کرد.


وی بیان کرد: دشمن تمام تلاش خود را به کار بست و در یک جنگ ترکیبی، در تمام عرصه از جمله اقتصاد را مورد هدف قرار داد تا ما را زمین گیر کند و تلاش کرد کارگران را به میدان بیاورد، اما کارگران نشان دادند که با وجود مشکلات معیشتی راضی نخواهند بود که از ارزش‌های خود دست بردارند.

مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور ادامه داد: نگاه اسلام به کار و کارگر نگاه تقدسی است و امامین انقلاب اسلامی کارگران را به عنوان ستون فقرات انقلاب اسلامی معرفی می‌کنند.

وی با بیان اینکه سرمایه‌گذاری سیستماتیک یکی از اهداف ما است گفت: متاسفانه در گذشته برخی اقدامات باعث شد تلنباری از تورم داشته باشیم و دولت سیزدهم توانست با کار جهادی بدهی‌ها را صاف کرده و وضعیت اقتصادی را بهبود بخشد.

بداشتی بیان کرد: علت بی‌اثر شدن تحریم دشمنان این است که مدیران متعهد با کار جهادی و شبانه روزی پای کار انقلاب هستند و با تمام توان در پیشبرد اقتصاد تلاش می‌کنند.

وی با بیان اینکه در استان زنجان وضعیت بهره‌وری قابل قبول است و توجه به کارگر در رشد تولید یکی از الزامات هست، با توجه به اینکه میانگین هزینه کارگر در کل قیمت تمام شده محصول ۷ درصد بوده و ۹۳ درصد را می‌توان با مدیریت منابع کنترل کرد  با توجه به این موارد تضیع شدن حق برخی کارگران و یا عقب افتادن حقوق کارگران قابل قبول نیست.

مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور افزود: توجه به معیشت کارگر در بهره‌وری و افزایش تولید بسیار مهم است و کارگران باید سهم عادلانه از کار ببرند.

وی بیان کرد: با کار جهادی و شبانه روزی فعل توانستن را صرف کردیم و به همه ابعاد کار نگاه تحولی هوشمند شد و توانستیم تحریم‌ها را بی‌اثر کنیم و ما بر خود تکلیف می‌دانیم که بتوانیم رسالت انقلابی و مسئولیت جهادی خود را انجام دهیم.

 

ارسال توسط : سید خبرنگار
بازدید
دیدگاه