مسئول سازمان بسیج کارگری استان یزد:

حلقه های صالحین معنویت اعضاء را بالا می برد

کد خبر : 10160
شنبه 9 دی 1396 - 10:38

جلسه حلقه مربیان بسیج کارگری استان یزد با حضور مسئول سازمان بسیج کارگری،مربیان و فرماندهان حوزه های بسیج کارگری در سالن جلسات اقشار بسیج تشکیل شد.

به گزارش سایت خبری کار ایرانی، دراین جلسه مسئول سازمان بسیج کارگری استان یزد ضمن تبریک میلاد با سعادت امام حسن عسکری علیه السلام بیان کرد :ما در حال نزدیک شدن به 9 دی می باشیم لذا اعضای حلقه های صالحین  باید در خصوص 9 دی و حماسه ای که مردم ایران در مقابل فتنه گران که راس آن ها آمریکای جنایت کار بود ایجاد کردند را زنده کنند و اهداف فتنه گران و ضرر هایی که به جامعه زدند  را برای اعضاء بازگو نمایند.

محمد رضا نیک نام در ادامه گفت:ما باید وظیفه ای را که به عهده داریم درست انجام دهیم لذا در مقابل مسئولیتی که برعهده داریم مسئول هستیم و باید پاسخ گو باشیم و همیشه سعی کنیم کار را برای رضای خدا انجام دهیم، اگر کار برای رضای خدا باشد از اجر دنیوی و اخروی برخوردار می شویم.

وی ادامه داد: مربیان و فرماندهان حوزه ها باید تلاش کنند تا شبکه صالحین فعال باشد و در آن خله ای ایجاد نشودحلقه های صالحین معنویت اعضاء را بالا می برد،حلقه های صالحین یکی از کانال های ارتباطی شبکه بسیج می باشد که باعث بصیرت کارگران و کارفرمایان می شود آنها ابهامات خود را در این حلقه ها برطرف می کنند و حتی در مواردی طرح هایی را دراین حلقه ها ارائه می نمایند که سود های زیادی برای کارخانه دارد.

محمدرضا نیک نام:خطاب به فرماندهان حوزه ها گفت برنامه های سال 97 نیز از پایین به بالا است،لذا برنامه هایی باید تعیین نماییم تا با سیاست ها و اولویت های بسیج همراه باشد و برنامه هایی انتخاب نمایید که قابل اجرا و اثر بخش باشد.

در ادامه حاج آقای باقیان با اشاره به نزدیک شدن به 9 دی بیان کرد: راس فتنه، نظام استکباری آمریکا است و همه نقشه ها و راه هایی که آمریکایی ها دارند در اندیشکده آمریکا بر علیه ایران تصویب و برای آینده ایران برنامه ریزی می کنند مثل بحث ازبین بردن حجاب و تزلزل در خانواده ها.

 وی بااشاره به صحبت مقام معظم رهبری گفت:فتنه باعث سقوط جامعه ،انحطاط اخلاقی اسلامی خواهد شد،باعث گمراهی و صلب امنیت روانی خواهد شد و طبق آیه قرآن فتنه گر اصلی شیطان است و کسانی که فتنه می کنند شیطانی هستند.

بمانعلی باقیان بیان کرد:شما در حلقه های صالحین صحبت می کنید و باید موارد 9 دی را مطرح کنید .فتنه 88 کشور را به لبه پرتگاه هدایت کرد.فتنه خط قرمز نظام اسلامی است. این فتنه 8 ماه کشور را به اختلال کشاند و به اقتصاد کشور ضربه زد.

وی ادامه داد:راهبرد مبارزه با فتنه حفظ وحدت و پرهیز از اختلاف،اتحاد ملی،مراقب دشمن بودن، بصیرت و روشنگری است،لذا باید فتنه را با روشنگری خاموش کنیم.

در ادامه مربیان در خصوص مسائل حلقه با هم مشورت نمودند و موارد حلقه ها را در فصل جاری مشخص کردند.

انتهای پیام/ر

ارسال توسط : نااصری ناصری
بازدید
دیدگاه