برگزاري یادواره 229 شهید کارگری استان زنجان

کد خبر : 17305
یکشنبه 2 آبان 1400 - 10:46

یادواره شهدای کارگری در راستای کنگره 3535 شهید استان زنجان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور، مراسم یادواره 229 شهید کارگری استان زنجان در سالن همایش حسینیه اعظم استان با حضور سردارجهانبخش کرمی فرمانده سپاه انصارالمهدی استان و جمعی از مدیران کل ادارات استانی ، شرکت ها و تعاونی های اتاق استان ، خانواده معززشهدا و قشر زحمتکش کارگری برگزار شد.

سردارکرمی فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) با اشاره به اینکه بزرگترین رویداد فرهنگی برای‌ پاسداشت مقام شامخ شهدا در استان زنجان برگزار خواهد شد، تصریح کرد: یادواره شهدای کارگری که به همت سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان  و اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان برگزار می شود در راستا می باشد .

سردار کرمی در ادامه به رشادت ها و مجاهدت های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: جنگ تحمیلی علیه کشور ما که در آن همه ابرقدرت های شرق و غرب پشت رژیم بعثی بودند، یک جنگ جهانی در جغرافیای کوچک بود.

سردار کرمی افزود: یکی از اهدافی که دشمنان در جنگ تحمیلی علیه ملت ایران به طور رسمی آن را اعلام می کردند، از بین بردن نظام جمهوری اسلامی و تجزیه ایران بود ولی دشمن از نقش رهبری امام (ره) و مردم عاشورایی ایران بی خبر بود و و مقاومت این ملت را نتوانسته بود برآورد کند.

وی خاطرنشان کرد: اگر بسیج عمومی که حضرت امام (ره) آن را اعلام کرد، نبود، ما در جنگ محکوم به شکست بودیم، اما با بسیج عمومی یک ملت وارد صحنه دفاع مقدس شد و درس فراموش نشدنی به دشمن داد.

در پایان مراسم ضمن شعر خوانی شاعر حاج ولی اله کلامی در مدح شهدای کارگری استان از 16 خانواده شهید تجلیل به عمل آمد .

انتهای پیام/

ارسال توسط : روابط عمومی سا…
بازدید
دیدگاه